Pages

Monday, November 22, 2010

Ghazi Si Pencinta Haiwan

Assalamualaikum!


Ghazi ialah adik aku yang ke -4.. umur dia baru 7 thun.. teringat pulak mase dia bby ..Ya Allah!! montel giler ! smpaikan merangkak pon xley! hahaha kesian tul la... adik aku yg sorang ni syg giler dgn haiwan ...


 hahha , jgn slh fm tau !! nie gimik je!


skang ni kitorg dh de 4 jenis haiwan peliharaan bermula dengan :

 ikan kod
- ghazi xminat sgt dgn ikan nie ..katanya ikan ni xde feeling la akak! bg mkn pun die ley wat  xthu je!




 arnab
-  ghazi syg sgt5 dgn encik Ojaz nie tp mngsa nk kemas  rumah Ojaz aku ler...  




 kura - kura
- ade 7 ekor kura-kura ..6 kecik 1 jew besar!! nie die rajin lak bersihkn  tmpatnye..





katak!
- what the fish?? katak pon nk bela??!! nie no komen coz bos besar yg galakkn..so diamkn je..


selain tu, hampir setiap cuti sekolah je, mesti die ajak pegi zoo kt seluruh Malaysia ni.. memandangkan die trlampau minat pasal bende ni , mama pon bg greenlight..adoiiiii.. mcm2 zoola kitorg dh lawat .. zoo negara , zoo melaka , zoo PD n zoo taiping ..baru-baru ni dia tgk iklan kt tv psl zoo Singapore.. lgla die pujuk babah nk pegi situ dn insyaallah hajat dia akn trkabul coz kitorg akn pegi ke Singapore hujung thun ni..




apa yg ajaibnya die ni , dia lngsung xtkut plus xgeli bila pgang or brsma haiwan n kesume zoo die pasti tidak akn melepskan pluang utk mngambil gambar brsama haiwan liar yg ada kt zoo tu..

No comments: