Pages

Thursday, December 16, 2010

Maya dan Ahmad - Izinkan ku pergi ( Part 4 )

"bahagia tidak selalunya datang , kadang - kadang sengsara pula yang menjelma"


sepanjang bersama , xdinafikan aku bersa bahagia sgt... namun impian punah di tengah jalan , apabila kputusan exam aku truk sgt!! xpernah gred aku jatuh sebelum ni! satu-satunya jalan komunikasi aku utk berhubung dgn Ahmad telah dirampas... seterusnya , aku dan Ahmad jarang jumpa mnyebabkan kadangkala aku berselisih faham dengan dia... bermulanya , kesengsaraan hubungan yang dibina selama 8 bulan mula retak..banyak dugaan yang menimpa..

urgh..aku dh tahan!! aku tak tabah dh hadapi semua ni lagi!! aku btul2 dah nekad!! lalu aku mmbuat satu keputusan...


malam 17/9..

Maya   :  elo!

Ahmad : elo , maya!!

Maya   : abg , maya ada benda penting nk ckp , boleh abg jumpa maya?

Ahmad : of coz dear.. anyway , i miss ur voice...

Maya   : hmm, ingat tau..

Ahmad : penting ea?? oke2 , ptg sok kita jumpa ye..

Maya   : okey , thenx ..bye..

Ahmad : urmm????nape dia letak trus ?? bye...


petang esok...

Ahmad : Maya!!

Maya   : ...uhk , uhk...

Ahmad : hey , nape nie?? xsehat?

Maya   : batuk sikit je...abg maya nk...

Ahmad :ouh , psl semalam..apa dia maya...

Maya   : abg , maya dh wat kputusan..maya nk kita berpisah..

Ahmad : haaaaaa??? u must be joking?! why?!

Maya   : abg! boleh tak kita brpisah tanpa thu sbbnya?!

Ahmad : tak maya..abg xkan wat mcm tu..

Maya   : abg , tolong la...

Ahmad : maya ..selama ni kan kita... urmm, okela ckp sbbnya..

Maya   : urghh, u dummy!!! why u make things so complicated!

Ahmad : maya!! nape!!

Maya   : nk tahu?? sbb maya xsukakan abg! xcintakan abg selama nie!!

Ahmad : huh?? no..don't lie me!

Maya   : abg! abg xfhm ke?! selama nie maya trpksa dgn abg!!

Ahmad : stop , hurting me with lies ..maya...

Maya   : abg diam... mknanya abg fhm dan kita dh setuju utk lakukan benda ni..great then..

Ahmad : nape aq rase kaku?? nape lidah aku jadi kelu?? napa aku xboleh kawal semua ni??

Maya   : nape dia diam je?? hmm , klu xdepape..maya minta diri dulu..terima kasih abg...

Ahamd : maya , jgn tnggalkan abg..abg tahu tu semua tipu je..

Maya   : selamat tinggal ahmad..maya minta maaf sgt...


bersambung.....

No comments: