Pages

Thursday, December 16, 2010

Maya dan Ahmad - sampai syurga ( Part 3 )

sambungan...


sampaila..suatu hari , ahmad dan kwn2 aku buat surprise yang tak disangkakan....
dia , Ahmad meminta aku jadi teman dia??? what?! aku pun trkjutlah...

rupa-rupanya , selama nie Ayra bukan makwe dia!!! dan selama ni ptutla dia rapat dgn aku..urgh, mcm xprcaya je!...

Ahmad minta couple??
Aku blum bagi jawapan lagi!!
Maya wake up!!


hm, maaf maya..blum bersedia lg abg..


kata-kata tu trkluar dari mulut aku sndiri..hmm, aku yakin dgn apa yg aku kata.. aku toleh ke Ahmad... dia kelihatan tenang sekali secara luaran , xthu la dalaman mcm ne..uhm uhm , yg pasti aku kata blum bersedia , xbermkna aku tolak kn?? btul x?? yang aku peliknya kawan2 aku pulak yang over-acting , kat siapa aku bg jawapan nie dan siapa diorg ptut sokong aku or Ahmad??


beberapa minggu kemudian ...


aku dan Ahmad bertambah rapat...bersama dia aku rasa tenang dan senang sgt... dia tak pernah mngongkong apalagi memaksa..sikap dia yang sabar , bertolak - ansur dan layanan baik dia, btul2 wat aku percaya pada dia dan persaan cinta itu wujud dgn sendirinya...

jadi , aku pon menerima dia... semua perkara dilakukan bersama mcm "belangkas"..hahahaha bahagianya.. ;)

No comments: