Pages

Saturday, January 22, 2011

22 Januari =)

hey yaw ! Asslamualaikum!!

serius rindu gila kt blog ni!!! sampai sh bersawang dh..huhu..akhirnya rene dpt BAM! BAM! BAM!( mengerjakan keyboard ni! hahahah) stelah lama mnyepi!!!
yezz! yezz! yezz!

byk giler story nk kongsi ni , bro n sis!!

mesyuarat agong! 

beberapa hari yg lalu , mesyuarat utk hari sukan/ kelab/ unit beruniform/ prmainan telah brlansung..
semasa mesyuarat hari sukan ..rene rasa FORM3 = INVISIBLE!!!  rene xsuka jd halimunan!! nape boleh jd mcm tu?? enthla, " mereka" lebih mngutamakan form4 , 5 dan atlet SAHAJA!! boring bin bosan sgt5!! so , rene pon borakla dgn arena sampai abez mesyuarat , kira2 setengah jam , lebih.. = ="

secret admired!!

hmm, ni brlaku secara langsung masa hari mesyuarat agong tuh..ada seorang kaum adam ni..dia asyik memerhatikn rene..rene bukn perasan ye.. kwn2 rene pon nmpk... bila rene tgk dia kn,  rene bru ingt masa kt rumh sukan td pon dia ada.. skang ni , permainan ..sme jugak ke? mula2 je rene syak pastu wat tak thu jelarh ...then , perjumpaan kelab pulak , tiba2 dia ada? hey , ni bukn kbtulan ni..dh sh mengikut org!! nama dia pon cikgu xpnggil .. mula tu , cikgu suruh kluar name yg xde.. then jampi serapah apa yg dia pkai , dia boleh msuk klab nie?! yg peliknya dlm rmai2 yg kuar..nape dia sorang je yg msuk blik?!!! urghh!!! annoying!! tgk muka pon rene dh seram ! hoho~ HELP ME!! semasa berakhirnya , perjmpaan kelab... rene dgn sepntas kilat kluar dr bengkel.selamat!!~ xde org ikut!! skang masa utk unit beruniform! nasib baik rene = pandu puteri = girl SAHAJA!! klu dia msuk jugak pandu puteri tak tahulah rene nk kata apa lg XD



No comments: