Pages

Tuesday, February 1, 2011

♥ ??


BURHANUDDIN AL-HELMY

who he is???

korang pernah dengar tak nama ni?? abg korang ke? saudara maybe? ataupon nama korang sendiri ke?? jgn salah fhm yea...Burhanuddin Al-Helmy  ni bukan sesiapa pon dlm hidup rene.. cuma ..rene rase rene dh jatuh hati dgn nama nie..nama ni pon mcm mmbawa maksud yg baik...ouh sblum tu , korang pernah dgr tak novel yang bertajuk "jaja & din " hasil karya noor suraya..

cover dia mmg nmpak macam bese2 je...tp penceritaan dia..wowwwwwwwwwwwww..it really make me speechless!! cerita ni mmg sweet sgt5!! rene nk din!! klu korang pernah bacalah , mesti korang akan tertarik dgn watak burhanuddin al-helmy or din! cerita dia pasal...nk tahu , belilah yea..hahahha buku ni mmg ptut beli, baca atau pon lebih baik difilemkan!! citer ni lame rene baca..yang mengingatkan balik rene kat citer nie ialah buku teks sejarah tingkatan 3 , bab 1 , page 31 , baris pertama.hebat tak rene?? hahaha.. dipendekkan citer ...

ARINA INSYIRAH SUKA BURHANUDDIN AL-HELMY ( watak fiksyen saje)


hahahha....giler  btul!!harap org yang bernama di atas ini , seorang yang molek seperti namanya jugak!! manalah tahu , 10 tahun akn dtg rene "terjmpa" dia ke?? hahha.. who knows rite?! ;)