Pages

Tuesday, February 1, 2011

"weird about me"

hey , yawwss!!




pelik ! pelik! pelik!!

hmmm, sblum ni , rene tulis entry psl sweet about me ...sume perkara yg sweet saje ada dlm entry tuh.. entry hr ni weird about me , rene nk membongkar setiap perangai pelik rene! sume org ada sikap pelik mereka yg tersendiri..bohong je klu korang kata korang xde..yelah..mana ade manusia yang sempurna kn?!


  1. klu rene makan nasi lemak , rene mesti campurkan dgn tomyam!! rase lagi sedappppp!!!
  2. susahnya klu ada masalah pendengaran yang serius... rene sukar untuk mndengar , benda yang dekat  tp rene dapat tangkap benda yang susah nk dgr..
  3. kan best klu ada ubat utk meningkatkan memori utk selamanya! rene akan lupa sesuatu perkara dlm beberapa saat dn mengingat balik dlm beberapa minit.
  4. rene suka mkn tempoyak tp xsuka mkn durian!! bukan ke tempoyak ask drpd durian?! = ="
  5. kdg2 rene rase , rene xde humor sense ..sbb kdg2 story yg diciterkan oleh kwn2 rene ..langsung tak mnyentuh hati rene.. bila sedih , xrse nk menangis ..bila hepy , xrse nk ketawa..
  6. takde humor sense yea?! rene seorang yang sensetif!! hahahah .. klu org mula naik suara , mulala rene rase nk...hahha..adalah...
  7. slalu mngatakan benda/perkara yang betul , tak logik , xdpt dtrima oleh akal ataupon PELIK!
  8. rene rse rene mungkin alah dgn bunga ros .coz pernah dulu rene masuk dlm bilik yg pnuh dgn bunga ros..tiba2 tekak rene gatal2 n leher jd merah2 + bengakak2..huhhh seksa!!
  9. rene suka mngeluarkan bunyi-bunyi yang pelik , terutamanya ketika menguap!! hahaha :p
  10. rene pencinta sayur  . justeru itu , rene xgemar akan buah-buahan!!!(bila trpksa je mkn)
  11. kawan2 yg rapat  dgn rene mesti tahu pasl "sawan panda". apa sawan panda tuh???  hmmm, hmmm satu penyakit yang dicipta oleh Arina Insyirah tetapi dia sendiri tak boleh mengawal " penyakit" tersebut! ( sawan panda tu BUKAN sawan SEBENAR ye!!)

itulah antara perangai pelik rene...takdelah teruk sgt kan?!  masih NORMAL lagi kn?! angguk SAJAA oke dear readers?!!! klu nk shre prangai pelik korang ..bolehlah komen dibawah ini .. =)

3 comments:

Han Alfi said...

hii,, sy sudah follow blog kamu, follow blog sy balik erk...nice to meet u..thanxx :)

arenn ( : said...

no 2 !! HHA .

Arina Insyirah said...

hisyy..hahahah