Pages

Friday, February 18, 2011

Luahan hati yang merumitkan!!

 helo! assalamualaikum!

lame rene mnyepi erk.. bz sgt5 larh....first skali! thenx sgt sape yg dok follow rene tuh..yg komen entry rene... rene drpd muram trus je senyum spai tlinga taw! tak sngka giler dh 100 lebih..hahha... apela rene kn bru 100 follower dh ...terover teruja !! hmm , entry hr ni...psl luahan hati...yg rene sendiri merumitkan (kata Im)


dear bloggie ,
smlm kn , rene rase tak lalu nak makan... tido pon asyik terjaga je... apa yang sedang mnganggu kau , rene?


dear bloggie ,
hari ni kn ..rene rasa..urmm, entahla.. gembira pon bukan ..sedih pon bukan...rene pon tak tahu tapi ada sesuatu yg mnganggu  dlm minda rene nie!!


dear bloggie,
hari ni jugak kan , rene rasa brat mulut nk ckp.. ckp pon sbb nk layan BFF rene supaya mereka tak risau + syak ape2 tentang rene..... yang pasan skang ni , azira , azim dan Im..
azira ada tanya tp rene asyik tukar topik je..rase tak terdaya nk jawab soalan tuh...
azim lak ..tanya nape rene diam hr ni..sehat tak... rene hnya mampu balas dengan senyuman...
Im pulak..jgn ckpla.. dia ni mmg "pandai" paksa org bgthu dia .. perbualan rene + im = SULIT ;) 
nasihat Im ..jgn pendam segala msalah tuh...urmm,bukan rene tak nk bgthu hal sebenar kat dia tp klu bgthu..automatik teman wanita dia akan thu jugak..yela... adat bercinta lah kan.."no secret between u and me" bak kata Im..huhhh.. takde privasi lansung bg rene!


dear bloggie ,
sblum rene pegi klas mlm tdkan...rene trpandang kt langit.. waaaaaa..cantiknya bulan..bru beberapa hr lepas rene tgk bulan ..masa tuh bulan mcm senyum  kt rene...( rene mmg suka tgk keadaan sekeliling...tgk langit je mcm berada di alam fantasi je!!) mulala angan2 kau tu , rene!!! hahahaha... tp skang bulan dh penuh , kalaula ada lubang kt tengah bulan tuh.. mesti mcm dunkin donut!! yum! yum! lapar lak rase! hehe..hmm , balik dr kelas je..aisyah+rene cari bulan tp bulan takde..kitorg jd pelik..ke mana bulan mnghilang?? hmm, rupa-rupanya ..hari nak hujanla...

dear bloggie ,
.smile like nothing is wrong..but u just can't make feel right ..when u know that is wrong rite???
rene harap hari esok , lebih baik daripada hari ini....




2 comments:

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

erm rene? nape ni rene? sakit ke ape?

Arina Insyirah said...

rene sehat je apiz...something juz hurt my feeling...