Pages

Thursday, July 7, 2011

Maya dan Ahmad - pelengkap hidupku ( last part)

lamanya aku stop kisah maya dan ahmad nih..now we proceed =)

memandangkan peperiksaan akhir tahun bakal menjelma, aku mula belajar bersungguh-sungguh untuk mengekalkan diri dalam kelas harapan sekolah dan tak terkecuali untuk tebus balik kesalahan aku terhadap ahmad khairul azim!!

ahmad khairul azim pelajar cemerlang..best student ...top student...
aku nak bersama dia masa hari anugerah nanti!!
itu impian maya syafina nizam!!

keputusan exam telah pun keluar

aku mendapat no2 keseluruhan tingkatan , memperoleh 7A1B.
sepanjang raptai persembahan aku bermonolog sorang-sorang..sambil tersenyum sendirian..gila ke maya?? hahha..bukan cuma tak sangka ia betul-betul jadi kenyataan.

hari anugerah cemerlang.

kedudukan kedua kesuluruhan tingkatan 1 .
MAYA SYAFINA NIZAM

woaaaaaa.....nervous+bangga  aku..hikhikhik..macam ni ke perasaan jadi  top student ...
turun sahaja dari pentas..langkahku terhenti.

maya....

Maya   : abg?

Ahmad : jom duduk kat sana... (senyum)
Maya   : urmmmm..(angguk)

Ahmad : hey!! nape muka masam jer ni?? bukn ke impian maya selama ni dh trcapai?

Maya   : .........

Ahmad : tak suka jmpa abg yea? cakap pun tak mahu..tak kesian ke kt mamat popular nih ckp sorang2...

Maya   : isk..isk..iskk......

Ahmad : maya..maya. tak ubah yea? menangis jer..cuba tahan sikit...

Maya   : abg , maya minta maaf sgt.sgt...

Ahmad : maya , terus terangla abg memang trluka maya cakap macam tuh..abg pon manusia biasa gak... tipula klu tak terasa... cuma control macho jer masa tu..hehe.... tapikn prkara dh lepas oke??? jgn ungkit?

Maya   : hm??

Ahmad : dah..dah..jangan nangis...nnt orang ingat abg lak yang wat  maya..cuba senyum ..gelak..it's your day , maya..

Maya   : abg...!

Ahmad : shhh!!! abg ada something nk cakap!

Maya   : apa dia?

Ahmad : maya..abg nk kita bersama balik...please don't say no...tgk muka  mamat popular nih...tak rasa pape ke?? huhuhu

Maya   : tak rasa pape!! uwekk!!

Ahmad : elelee..tipu! cubit kang baru tahu!

Maya   : hahaha..yess....yesss for a 1000 times..ahmad khairul azim!!
Ahmad : haha..see?! *fuhhhh

Maya   : you always there for me.. why?

Ahmad : its easy bcoz 143!

Maya   : hmmm...1432 ..ahmad!!

Ahmad : ouhh..jap2...sebelum tuh..apa-apa pon bincang dulu!! jgn pakai serang jer...

Maya   : abg!!!!!!! yela!! tgk dia pulak yg mngungkit! merajukla!

Ahmad : haa..tgk tuh...hee. encik ahmad brgurau sajala cik maya oit.

Maya   : hmmmm, yela!

Ahmad : HACKS.

Maya   : *senyum lebar


sejak tuh , aku sedar aku dan ahmad.. we were not meant to say goodbye..mcm aby ckp...

dia , ahmad khairul azim.... 
            dia maya syafina...
                                    pelengkap hidupku

2 comments:

AAJ said...

rene...
aq knl dorang ke..
btw..pe yg ko wat mmg mulia...
u step a back for maya...

Arina Insyirah said...

enthla..knal kodd..heheh