Pages

Friday, January 13, 2012

Owh, sekolah!

Assalamualaikum.


haiii..lately ni memang dah tak boleh aktif berblogging sangat. dah start sekolah kan. First day school , memang penat sangat5 dengan cuaca yang panas lagi..huhh..bahang betul. I'm in 4 Science 1. Rasa pelik sangat bila dah form 4 ni. macam tak percaya je kita..sebab perangai still kebudakan lagi. haha. Hari mengambil buku teks lagilah. 25 buku aku kena angkat sekali gus. Kelas jauh.. memang terasa lah bebannya. Time tu pulak takde orang yang bersikap "saling membantu+gentlemen" LOL :p Nasib akulah hari tuh. lenguh tangan dibuatnya.First class lagilah, Kelas Fizik. betapa BLURnya aku. Nasib dapat jawab soalan tentang temperature kalau tak segan je dibuatnya.

Paling aku tak percaya. walaupun baru beberapa hari sekolah Aku ada kerja sekolah yang menggunung, . woww.. unbelievable! yeah , form3 dan form4 sangatlah berbeza! pernah jugak aku terfikir macam nelah senior kelas sains sebelum ni boleh lalui..tapi kalau mereka boleh mesti aku boleh kan? huehue. belajar punya pasalkan , bersusah dahulu , bersenang kemudian. It always gonna be alright.! SBP dan MRSM akan diumumkan tak lama lagi. hopefully aku dapatlah.. amin.. hmm, belum hari lahir aku lagi , aku dah dapat Hadiah,. hehe. daripada pihak sekolah, Pn Amalina , Azira Azman dan Sis Ummi Aqilah!Terima kasih , terima kasih , terima kasih dan terima kasih.! :) Sangat3 menghargainya:)


Anugerah Pintar Kesuma

Terima kasih kepada pihak SMK Bandar Tasik Kesuma sebab bagi badge ni kat saya. Penghargaan yang agak besarlah.. Seganlah kita.."Anugerah Pintar..." Kita biasa2 jela..huehuehue. :) Memang selalu nak pakai tapi kadang2 terlupA. maklumlah , kita ni dah 16. LOL.



farewell gift from Azira :) *kacaulah tarikh kat pic ni. ish >_<.hee. hmm, time dia bagi nih , I'm kinda blur la.. aku ingat ada orang bagi dia. Part paling errr..taktahu nak cakap macam ne, bila dia bagi aku tuh , aku terus bukak.. curious nak tahu isinya *time tuh tak tahu tu aku punya gift. dengan kotak pink yang comel nih memang wat aku terujalah. Dia terkejutlah dengan tindakan "selamba" aku dan boleh aku tanya dia , "Apa ni?" "Apa ni?"... kelakar jugaklah, aku ni pon satu ..pakai sambar je..

tadaaaa...


like jewelery huh tapi ni hand phone key chain ... rasa nak simpan je dalam kotak ni. sesuai sangat ! PINK pulak tuh!! sukanya kita!! serius terharu!
I really love all the gifts so much! small thing but Big meaning to me:) Thank You ,  :)




p/s : pimples problem really disturbing *sigh*. Jom JOIN!!!


2 comments:

akuamir said...

nak buang jerawattt... :'(

Arina Insyirah said...

samala kita.. skang ni tgh tempek bedak sejuk..hahahah