Pages

Tuesday, June 5, 2012

Time.


"And no matter how hard I am to tell the time to stop, it won't."

 tick tock..


okey lagi beberapa hari je nak balik ke Perak. 
still,  I got tons of things to do. 
ouh.mcm mana nih..
ouh . tidakkkkkk.
sebanyak mana pun rene rasa rene dah buat still rasa mcm kerja tuh tak bergerak.huhh

so , i stop doing it for a while and go to blogging , tweeting and facebooking. :3
dan tetiba saya rasa nak tonton televisyen.*so long tak tgk tv!!! >_<
suddenly , my aunt came. " dah siap ke kerja? buat kerja tuh.nanti babah dgn mama balik. kerja kena siap."
diam sebentar. kerja sekolah bukan mcm dulu dah. 

dah takde pilihan A , B atau C.
bukan macam 3 + 2 = 5 dah.
semua dah berubah 360 darjah!
nak tak nak kena hadapi jugak ..

ouh.kENAPA.MENGAPAAAAA....


okey, apa dah jadi dengan rene ni...under pressure betul =="
continue my work. . Till then everybody, enjoy your holiday :)





1 comment:

Anonymous said...

as our heart rate, time will never stop ... the difference we can speed up and slow down our heart rate but not time