Pages

Saturday, July 21, 2012

If this was a movie.

Assalamualaikum. :)


Pernah tak korang rasa sesekali hidup korang ni seperti dalam cerita novel or filem? 
 well, lately ni my life... YESSS..seperti  novel. 
ouh.. i don't know what to say...seperti novel...
errr. something yang kau orang rasa mcm .....


"eh, this thing usually happens in the novel or a movie not in real life but a moment it just happens in life!!." 




contohnya macam korang terserempak dengan orang ni banyak kali sangat secara kebetulan.
kalau orang yang korang suka lainlah ceritanya ni orang yg korang annoy.
orang yang korang annoy yang berlawanan jantina. not the same gender k.
one fine day , rene akan ceritakan  how i met this guy. buat masa sekarang, no can do. nanti orang ingat rene syok kat dia pulak. ouh.pehlissslaaaaaa....ayoyo.everytime we met we fight. ada je benda nak digaduhkan. rene bukan annoy yang sangat2 dengan dia cuma dialah suka sangat sakitkan hati rene. okey, i've start the story pulak.sorry. okey, stop. maybe next year rene citer.hahha.


"or real life korang bersangkut paut dengan lirik sebuah lagu"


another story of mine , takde unsur annoy just smile ^_^



There I was again tonight forcing laughter, faking smiles
Same old tired, lonely place
Walls of insincerity
Shifiting eyes and vancancy vanished when I saw your face
All I can say is it was enchanting to meet you 



This is me praying that this was the very first page
Not where the story line ends
My thoughts will echo your name until I see you again
These are the words I held back as I was leaving too soon
I was enchanted to meet you :)


                                                                                       
Enchanted, Taylor Swift.    




rene waT <3



If this was a movie I eagerly wanna to know what happen at the end .
If its end happily , I'm going to watch it over and over again..
Even for a 1000 times :)




No comments: