Pages

Saturday, December 29, 2012

Girls Day Out!

Assalamualaikum :)



Hai :) Lama kita tak updatekn? sgt busy almaklumlah dah nak dekat2 bukak sekolah nih. macam2 perkara yang perlu dibereskan. Barang2 asrama pun baru hari ni 97% siap packing.hihi. Beberapa hari sebelum me and my siblings went a trip to singapore, Rene ambil kesempatan untuk berjumpa dgn all my girls! rindu sangat dengan mereka! that was the first and last met kami. :') sedih sangat dapat jumpa pun untuk beberapa jam je but its okeylah dapat juga lepaskan rindu! bertempat di Mid Valley dan kebetulan dalam masa terdekat tuh pulak ada further study exhibition di Mid.




Before jumpa diorg ni jalan2 dulu dengan yaya. penat aku mengikut yaya. bab shopping boleh tahan kaki dia. Boleh pulak terserempak dengan TKU aku, Zul. dalam nghamai-nghamai orang yang boleh aku jumpa.bukan aku taknak terserempak dgn kau tau zul. jgn kecik hati pulak bukak sekolah nih. :)Banyak part yang menggelikan hati masa kat mid nih. First time otw pergi mid tengah tunggu komuter. lama sangat tunggu komuter. penatt >_< then somebody  beside us can fart out loud! memang ramai yg dengar. aku dengan yaya menggigil je badan tahan gelak tapi terlepas jugak sebab tengok si Fart buat muka tak bersalah dia.lol. 


iklan sebentar. *gamabr kiri nih buat aku nampak pendeklaa.tak mcm 160 ponn.hmm.girls things. actually rambang mata jugak kat part accessories dan baju pun percent sana sini but fikir2.kemahuan ke keprluan? jeezz ofcozlah kemahuan bukan? so, forget it..*part accessories jelah kemahuan, asal ada jam di tangan dah cukup. bajuuuu....hmm..no komen :)


 

me and cik aisyahhhh , tahu2 je aku suka barang yang bling2 nih...oke, continue!then kat mid pulak. aku nak pergi baca pasal expo tuh dekat papan tanda yang terletak beside the escalator. depan papan tanda tuh pulak ada seorang lelaki cina 20-an. sesampainya aku kat sana out of sudden that guy boleh terpelanting atas pemegang escalator. pelik bin ajaib sungguh kan? how can dia boleh berada dia ats pemegang escalator? sampai terhenti escalator tu dibuatnya,.aku pulak dengan tak berperasaan pandang sekejap kat kejadian tuh then terus khusyuk baca info yang terdapat kat papan tanda tuh dah habis baca tuh pergi macam tu je.. teghuukk pulak bila fikir balik. at least aku ptut tanya dia macam mana keadaan dia ke.macam mana dia boleh terpelanting ats tu ke.lol.haa.tu tak patut ditanya. -.-.ni tak aku terus blahh mcm tu je tinggalkan dia terpinga-pinga seorang diri.huhh...mesti orang ramai ingat aku yang tolak dia. coz I'm the nearest person! even, yaya pun fikir aku terlanggar dia. kalau tak how come dia boleh terpelanting kan? sampai sekarang masih menjadi misteri di benak ku.



p/s: citer kat cousin aku semua bantai gelak, sakit pinggang edit kad nih. -.-








No comments: