Pages

Tuesday, March 26, 2013

KESUMA@KUSESS13 day1


KESUMA@KUSESS13 day 1
23 Feb 2013


huh? what am i doing??

                                       

saya menulis memo for my lovely junior yg mana dia kena buat kerja aku sepanjang ketiadaan aku di sekolah . buli? eh.taklahhh..tgk byk smiley kat situ..xknla saya nk buli junior saya. yg tua dihormati, yg muda disayangi :)


kami dah bersedia! ouh.mana zaihana, ada lagi sorang, vice capt ceresndo (rmh hijau). dari kiri. syakirah vice capt spirito,merah, fatehah,vice capt allegro,biru dan yang paling kanan tuh, yeah i know she the cutest.haha.lolololol.i'm just kidding.vice capt  presto, kuning...cik arina insyirah a.k.a kak reneee.....

on this date, kesuma dijalankan, hari itu ialah my mom birthday. nasib sempat call dia. mesti ada yg wondering what is KESUMA tuh kan? to me kesuma tuh is my home. haha. tapii KESUMA yg aku nak citer kali ni ialah KESUMA atau Kursus Kepemimpinan Ketua Rumah & Penolong Ketua Rumah SBP yang diadakan di SMS Kuala Selangor pada 23-26 feb. masa ni seminggu selepas balik bermalam dan my brother yg sekolah kt KUSESS was so lucky. dia dh cuti seminggu tambah lagi seminggu sbb kesuma dijalankan. kami gerak dari SESTA pukul 9 pagi menaiki bas STAR. berkongsi dengan dak Star dan I-gop.sepanjang perjalanan, rasa loya betul. mula tuh salah jalan , jalan berliku-liku macam ular kena palu dan tidak rata. i looked at syakirah who sit beside me. "i can't stand it anymore" rasa betul2 la nak termuntah. luckily dia seorang bsmm, dia tahulah cara2 nak kurangkan rasa nak muntah tuh..heehhhh..nightmare btul. memamandangkan adik aku bersekolah di situ so, aku tahulah jugak selok-belok jalan2 kat situ. last2, barulah aku bgthu org yg bawa bas tuh.hehe.sorry. bukan apa. aku ingat2 lupa je jalan dia. alhamdulillah, sampai. pergi daftar, makan dan unpacked semua barang. seterusnya, ada taklimat. I was so nervous. seram sejuk kod dikelilingi capt n vice capt dari seluruh negeri di malaysia! ketaq lutut cek! part ketar lutut tuh memang betul. tak sangka i was so nervous smpai boleh terketar-ketar macam apa pulak tapi alhamdulillah lama sedikit lepas tuh dapat sesuaikan diri and we all just same dengan definisi yang berkembang :)


saya Arina Insyirah bt Aris Fazil, Sm Sains Tapah
rumah Rahman (kuning)
kump Rahman3
dorm Siantan2 :)


No comments: