Pages

Saturday, August 17, 2013

drama raya

Assalamualaikum w.b.t :)



drama raya : Antara Dua. Kau, Aku, Dia
pelakon :  Luqman Kaurus, Rene Mokk, dan Iskandar Cheng.

Siapakah yang rene akan pilih? si tua atau si muda? lolololol. dah2.stop merepeks. kita main guessing game now. mana satu abang and adik aku? adakah kanan abg? ataupun kiri abg? dua2 abg! yg tgh tu si bongsu. lol me. haha.I wish! saya ada 5 oghang adik-beghadik okayy. kanan yg samping merah+silver tuh my beloved abang! si kaurus >_<  kalau jalan dengan dia always orang ingat aku kakak , dia adik.menyirap je. lagi menyirap bila dia ngaku umur dia baru 16 tahun..wohhh..lagi buat aku tua jer -.- dan sebelah kiri pula my handsome adik, Is :3 jalan dengan dia , orang mesti ingat dia abang. tuh buat aku lg nak berkepit je dgn dia.hehe. both of them are my sweethearts :) teman sepermainan aku masa kecik :) tuh aku lasak sikit..*eceh. lasak tapi berjiwa lembut *doubleeceh.hiks. 

look what I found time balik pahang ari tuh!

tadaaaaaaaaa..

bila tekann keluarla power diaaaa *bunyi jer lebihhh


dad : apa tu dik?
me : tgn iron man..yg tembak tuu
dad : boleh tembak tak?
me : hehhhhhhh.babahhhh -..-


p/s : the other side of me. kalau nak rene yg serius jumpa kat skolah, nak2 waktu nak exam.hmm. gmbar raya di atas khas utk AD. gembira dah? haha :))





2 comments:

tenku butang said...

done follow sini no. 496
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang@gmail.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Anonymous said...

gembiwa angat2 - AD