Pages

Wednesday, December 25, 2013

Day with my loves :*

Assalamualaikum. Hai :)

Finally, dapat jugak berkumpul dengan my sweethearts :) tu pon sorang takde sebab kerja. Projek perjumpaan kali ni untuk buat kad harijadi cik Aisyah !  


me : Aisyah, aku tak dapat pergilah petang ni, rumah azie..*tipu*
Aisyah : alaa.kenapa?
me: hmm..ada hal.kan aku pergi melaka nanti, so, kena kemas2. *tahan gelak*
Aisyah : hmm.okay. tp aku xde transport , mcm mana nak pergi..
me : *alamak, xde transport?! rosak plan kalau dia xpergi. hmm, nnt aku tnya zatie mcm mana. bye.

well, aku terpaksa mnipu Aisyah yg aku tak pergi sebab faktor rumah depan2 dan aku kena pergi awal untuk siapkan birthday card dia kalau bgthu dia aku pergi awal sahlah kantoi kat situ..hihi.. but i already ask her forgiveness. :) Aisyah baikk , takpe.haha.



setiap seorang drpd kami memilih satu warna (utk buat kad) melambangkan diri masing2.. I want pink ofcoz....tapi too lateee...cik Azie dah kebas pon my soft pink.duh. yg tinggal shocking pink je. tak sukaaaa. last skali, i choose yellow..yellow pon yellowlah..pon bolehh.



 saya ditemaniii..hmm,apa eh nama dia? tasha ke? hah.suka hati aku je.. aku ni dahlah takut kucing sedapp je dia landing kat aku punya kad. haihh.sabo jelah.



time nih semua tengah gelabah nak kemas2, siapkan kad masing2 sebab dah lewat petang. Aisyah tunggu je bilalah YJ nak ambil dia. btw, jelez dgn YJ sbb dh ada lesen.. :3 can't wait to have my license !



tadaaa....its already doneee :) mine yg crown tuhh. grape NIAS punya..butterfly (YJ), pink elephant (azie), whale (mai), red circle (zaf) and the sexy lips milik poe. :)


I LOVE US :)

Aisyah sampai je , we all act like usual..aku lagilah kena mnyorok taknak dia nampakk..tak lama lepas tuh , baru appearkan diri. masa nyanyi lagu birthday, aisyah mcm blur2 pelik.

me : yeah, we know..we celebrate it earlier.hihi
Aisyah: ouh.hehe

HAPPY BIRTHDAY, DEAR AISYAH!
baru 17 yea? lololol. semoga Allah merahmatimu dan berjaya di dunia serta di akhirat :)
i love you soooo muchhh, bff! :)






No comments: