Pages

Sunday, December 15, 2013

Education and book fair :)

Assalamualaikum  :)

hai! today activity berjalan-jalan di pwtc :)with who? well, selalunya dan seboleh-bolehnya memang aku nak bawa satu batalion turun pwtc tapiiii masing2 ada hal yang tak dapat dielakkan. So, I just angkut itu jiran merangkap kawan baik saya yang tercinta, cik Aisyah pergi sama. berdua lebih baik.lol. :) model dalam gambar hari ni pon dia je sebab photographer rasmi, "abang" naim takde. Gambar masa masuk education fair tak sempat nak ambil sebab tangan full, dah macam baru balik pasar, kiri kanan ada beg dan keadaan yang sgt sesak. ramai sgt5 org woahhh. *baruteringatharisabtu*


aku sangat bersyukur sebb dah ada jejantas yang link dengan pwtc. lama ke baru, aku tak tahu sbb dah setahun lebih aku tak turun fair kt pwtc. Tak perlu lagi bersusah nak lintas jalan.Kita pun terlindung drpd hujan dan matahari.



like usual booth Ujang nilah paling meriah. colorful sungguh. 


like usual tempat novel dikunjungi para wanita :3 aku boleh buat kawan lagi kat sana sebab runsing nak pilih novel. dia tolong tambahkan pilihan yg menarik, niat nak beli novel hlovate je sbb sarat dgn pengajaran. Alhamdulillah, aku ikut niat aku and insyaallah dah ada duit sendiri nanti baru aku tambah koleksi :p


novel harga mughah-mughah belaka.Price dalam RM6-RM20. buntang mata tengok diskaunnn dengan harga sebegitu ghupa. no wonder org beli byk tp still tak boleh kalahkan org2 kt big bad wolf.hoho. Nasib aku bukanlah seorang yg terlalu mnggilai novel romantik yang mmbanjiri pasaran sekarang. so, although kiri kanan novel i still can calm myself.lol.





sebelah kiri : Aisyah di booth favouritenya, aku singgah sini sebab dah janji nak belikan Iskandar komik. banyak sgt pilihan. sebelah kanan : me and salah seorang penulis buku kitab terfaktab :) kak shahirah a.k.a kak Eskay :) kiutmiut orgnya. Finally dpt juga memiliki kitab ni.  aku baca smpai tersilap naik komuter.lolololol, patutlah aku rasa lama je nak sampai rumah. buku yg sangat menarik, sempoi dan santai utk dibaca di mana-mna anda berada. :)



tengok siapa aku jumpa?! Sharnaaz and Nelydia Senrose. terkezut eden. baru semalam aku tengok kat tv tiba2 hari ni depan mata aku. ramai sangt orang kerumun. biasalah selebriti kan, ni jelah best shot aku tuh pun kak nelydia pandang belah sana.sobsobsob.



Harta karun yang terkumpul sepanjang sesi jalan2 hari ni. yang atas tu je tak. ngada2 menyibuk. :3 Esok last day! Don't miss the opportunities! Grab it! :)


p/s : muda2 ni edu,book fair...esok2 festival pengantin pulak.HAHAHAHA 





No comments: