Pages

Monday, December 16, 2013

K.A.K.A.K

Assalamualaikum.

hai. :) Yeah I have an emotional breakdown last few days. But hey, that’s life right? You can never be happy all the time. Cuti ni byk luangkan masa with my mom and adik2 je. I'm waiting for my daddy balikkk..cepattt balikkk babahhhhh. kadag2 tension jugak aku dgn kanak2 ni. Iskandar okay lagi, buat hal sendiri. Marsheila dengan Ghazi ni dah macam puting beliung. Yang peliknya kat mana aku berada kat situ jugak diorg nak mnyelit, mcm puting beliung lah kan, dari satu tempat melompat ke satu tempat. Agaknya aku ni macam medan magnet yg menarik kuasa puting beliung.lol.


sometimes they can be sweet. Sheila always make cards for me. She wrote something like this "Sheila sayang kakak", "kakak rajin", and so on. tulis lebih2 kang ada yang kata aku angkat bakul.hoho. that's when she in her mood. kalau tak mata menjeling tajam.ouch. kalau merajuk pun lagilah tapi aku rasa kalau aku merajuk,, muncung panjang berdepa-depa.HAHA. masa kecik yea, dah besar ni saya diam je.The best part, bila aku maghah..I always said to her "berapa kali akak kena cakap nih?" then she replied to me "100 kali" . kuang ajaq sungguh -.- terus speechless aku dibuatnya.sengaja bikin panaszzzz. haihhh. whateva happen i know she loves me cuma si kecik ni ego tinggi.heee..geghaaamm aku.


Ghazi pulak semua benda dia nak buat dia ajak aku. 

"Kak , jomlah tengok megashare sama2"
 "Jomlah, teman ghazi buat experiment"
 "Jom makan, laparlah."
 "Akak, ghazi rasa macam nak milolah"
"Akak, jom keluar petang ni kalau tak hujan"

Paling aku nak gelak bila dia cakap kat mama yang dia nak org pnggil dia "Mamu". adoii..lawak betul adik aku sorang ni. Aku paling suka sakat dialah. pnggil , mamu. then, dia malu2.."kakak ni jahatlah." baru tahu kakak kau jahat. muahahaha.. 


Aku ni suka plan, keluar2 dgn kwn2 buat aktviti itu ini. hah.kanak2 macam biasalah... 

adik : kakak nak ikut!
me : akak nak pergi mndakilah.. kang semputlah, penatlah, apalah.
adik : nak ikut ...
me: nanti sape nak dukung..dhlah curamm..naik tangga pun tak larat -.-

aku okay je kalau kanak2 ni nak ikut tapiiiiiiiiiii...berdasarkan pngalaman yg banyak benarkan diorg ikut, it should be stop. NO, NO and NO. merajuk? sure they will. buat mogok pon ada. tapi aku ada caralah nak tebus balik. contoh mcm pergi fair baru2 ni, belilah diorg buku ke, komik kesukaan diorg..bawa balik mknn ke..must be something for them..and then they will forget everything.hehe. I'm so great at this things.hoho :3





No comments: