Pages

Tuesday, January 28, 2014

Aku, Oven Ungu dan Puding Roti :)

Assalamualaikum :)


Hai :) very in a good mood lately :D start with, computer test..lulus (check!). *angkatkening* , new spectacles frame  then ada something-something else lagi..hihi.  cuma petang tadi...out of sudden Sizuka hilang.. cemas aku dibuatnya..aku mana tahu abang lepaskan sizuka petang2 nih...time nak angkat kain kat luar sudah2 tentu pintu terbuka luas..aku dah cuak time tuh takut sizuka terlepas kat luar time aku angkat kain tadi.. Alhamdulillah lewat petang tadi mama n sheila jumpa dia dalam beg sekolah Ghazi..tengah tidur.haihh..sabo jelah...hari ni hari paling bahagia sebab my dad dah belikan oven and mixer! ..kita suka sangat sangat sangat! thankyouthankyou :*


dapat sedondon pulak tuh warna white + lilac...comel sangat sangat sangat. macam dapat mainan patung barbie pulak rasa. HAHA. Macam mimpi je dapat oven comel mcm tuh sebab usually oven warna hitam tak pon fully white. Ni bersemangat eden nak toraiii buat kek dan seangkatannya.hee :)



tepat pukul 9:30 tadi aku survey resepi mana yang senang aku nak buat then dapat idea nak buat puding rotii.. my fav :3 dah lama nak makan tapi asyik tak dapat je. Alhamdulillah puding roti pertama ku menjadi dengan jayanya. 



macam biasa orang yang first rasmikan adik Ghazi aku.. dia pon ada tolong2 jugak.. part yang paling best time bakar tuh bau puding roti menjelajah ke seluruh dapur..vanilla essence..so yummy! Okay smpai sini je aku dapat tulis , esok nak bergerak ke KL then pergi Penang pulak. night uollls :*



2 comments:

saljuhumairah said...

Pergh... Macam sedap jer... Buleh bagi sikit ke?

Arina Insyirah said...

sikit je? banyak pon xpeee..haha :D