Pages

Friday, February 14, 2014

Lepas rindu

Assslamualaikum :)

Really miss my encik bloggie niii! Do you miss me encik bloggie? Sure you do rite ;) Lately, very super duper exhausted sebab saya dah kerja..yeahh..finally. Balik dari Penang dapat offer kerja terusss start. Belakangan ni juga, feeling2 keibuan mula terserlah (lol) sebab saya kerja kat taska jaga 17 kids not include yang dh bersekolah...Alhamdulillah dengan bantuan kak Husna I can handle it smoothly, pergi pagi, balik petang dalam pukul 6:30-7 macam tuh.. penat gilosss...paling azab waktu kemuncak apabila budak2 tengah tidur sebab saya pon rasa nak pengsan sekali dengan mereka. hihihi. tapi best bila diorg dah terjaga boleh main, mandikan ..tengok muka budak2 ni sejuk hati rasa. Hilang segala penat.

Sekarang barulah aku rasa serba sedikit perasaan ibu2..penat lelah mnjaga anak, mnguruskan rumahtangga dalam masa yang sama mngejar kerjaya. Hebat sungguh wanita zaman sekarang ni Tak perlu pun 100% bergantung kepada lelaki tapi alangkah seronoknya bila dapat pasangan yang rajin membantu mnguruskan sebahagian besar hal rumahtangga..itu merupakan satu bonus. Bonus yang jarang didapati. Untungnya orang yang dapat bonus tuh. 



p/s : I just got back from tahlil arwah kawanku. Walaupun kami takdelah rapat mana tapi kehilangan tu tetap dirasai. Al-Fatihah

1 comment:

Farrah Wahida said...

Assalammualaikum Kak Rene,saya pernah blogwalk dekat blog akak,tapi berapa bulan yang lepas kot.So,this few days saya selalu teringat,apalah nama blog kakak haritu yang aku baca.Memang tak ingat sangat,saya suka baca psl cerita akak duduk asrama.Lepastu harini buka blog nampak Kak rene tulis dekat shoutbox.I'm very happy!!! :D